Nauka jazdy ...

Prowadzenie, składanie w zakręty, jazda w grupie, hamowanie...

Nauka jazdy ...

Postprzez Rafał_93 » czwartek, 8 lipca 2010, 11:46

Witam wszystkich. Na początku powiem, że nie wiem czy temat zamieszczam w dobrym miejscu, ale tu najbardziej mi pasował. Także jakby co proszę o przeniesienie. Ale do rzeczy...

Zbliżają się 18 urodziny i zaczynamy z kumplem już myśleć nad prawkiem na moto. Jeśli kasa pozwoli to będę robił razem A i B. Ja jeżdżę na moto od 13 roku życia i trochę już przejechałem kilometrów, kumpel jest zielony.

Chodzi o to że na kursie prawa jazdy nie nauczy się jeździć na moto bo co to jest 30 h na motocyklu ... Śmiech po prostu.

On mówi, że czytał gdzieś, że u nas w mieście jest jakiś kurs doszkalający. I uparł się że pójdzie na to , skończy ten kurs, wsiądzie na Yamahę ZX9R (900 ccm) i będzie sobie latał. Dla mnie to jest po prostu śmieszne. Ja na jego miejscu kupiłbym jakieś 250 ccm , latał sobie tym i uczył się jeździć samemu itp. Przecież pewnych nawyków na moto trzeba się nauczyć....

Co wy o tym sadzicie ?? możne ktoś z was był na takim kursie ?? Daje to wgl coś ?? Przecież tego co oni tam uczą mogę robić sam na kawałku jakiegoś zamkniętego placu, np: nauka składania w zakręty ... Czekam na odpowiedzi bo jestem ciekawy co wy na to powiecie ...

Szerokości !!
Ostatnio edytowano czwartek, 8 lipca 2010, 11:47 przez Rafał_93, łącznie edytowano 1 raz
Rafał_93

Postprzez TasmaN » czwartek, 8 lipca 2010, 12:07

Temat Kawy ZX9R pomine... Pod wzgledem samej Kawy jak i moto dla poczatkujacego :/

Racja mozesz samemu taki kursik sobie zrobic ale....

1. Musisz wiedziec CO masz robic
2. Musisz wiedziec JAK to robic
3. Musi byc ktos doswiadczony i 'umiejacy' zeby poprawic bedy jakie robisz
4. Musisz miec kogos takiego jak z pktu wyzej zebys mogl dopytac, wyjasnic watpliwosci
5. Bedziesz musial sobie sam Dyplom ukonczenia kursu wypisac :P :D